نقد بازي جنگ هاي صليبي(3)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391
بازدید : 705
نویسنده : امیرحسین ابراهيمي

 جنگ هاي صليبي 3


[تصویر:  StrongHold%20The%20Legends.jpg]
.
نام بازی : جنگ های صلیبی ۳ StrongHold: The Legends
درجه بندی سنی : ۱۲+
سازنده : FireFly Studio
قابلیت آنلاین : دارد
ناشر : ۲k Games
ژانر : استراتژیک
زبان : English
پلتفورم: Pc
 
بازی جنگ های صلیبی ۳ هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد . به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است . این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام می گیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
 
ویژگی های بازی :
- ساختمان های جدید
- گرافیک بسیار بالا
- محیط کاربر پسند
- نژاد های جدید
- لرد های جدید
- سربازان جدید
- داستانی زیبا
 
 
SYSTEM REQUIREMENTS :
• OS : Windows XP/Vista/7
• Processor : Intel Pentium 4 @ 1.6 GHz / AMD Athlon 64 3200+
• Memory : 512 Mb
• Hard Drive : 2 Gb free
• Video Memory : 256 Mb
• DirectX : 9.0c
 
بازی زیبای ” جنگ های صلیبی ۳ StrongHold: The Legends ” را هم اکنون می توانید از سایت آریا دانلود دریافت کنید ، امیدواریم از این بازی لذت ببرید.
.
 
.
.
” راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها “
.
با عرض ادب و احترام خدمت بازدیدکنندگان سایت آریا دانلود ؛
ممکن است برای بعضی از دوستان در هنگام بازی ها مشکلاتی وجود داشته باشد که ما در این بخش به طور کامل به رفع این مشکلات می پردازیم .
.
———————————————————————————————————————————————————-
۱ ) در ابتدای امر باید عرض کنیم که تمامی فایل ها یا بازی های قرار داده شده در سایت به حالت فشره با پسوند .rar می باشد که برای اجرای آن نیاز به نرم افزار فشرده ساز Winrarمی باشد برای دانلود جدیدترین ورژن آن می توانید از سایت آریا دانلود اقدام نمایید . ممکن است پس از دانلود با چند خطای رایج مواجه شوید که عبارت اند از :
.
الف ) خطای CRC failed in “…”. The file is corrupt : 
دقت کنید که تمامی پارت ها را دانلود کردید و Extract کردن را از پارت اول آغاز نموده اید ، همچنین مطمئن شوید که پسورد را درست وارد کرده اید ، اگر باز هم همچنان با مشکل رو به رو بودید باید بدانید که فایل شما ناقص دانلود شده و باید دوباره آن را دانلود نمایید.
.
ب ) خطای Start From Pervious Part :
این خطا مربوط به وقتی می شود که شما Extract کردن فایل را از پارت اول آغاز نکرده اید ، برای رفع آن Extract کردن را از پارت اول آغاز کنید .
.
پ ) خطای CRC failed in ” … ” Wrong Password :
برای رفع این خطا همانطور که از نوع آن معلوم است باید در تاپ پسورد دقت فرمایید .
.
———————————————————————————————————————————————————-
۲ ) پس از خارج کردن بازی از حالت فشره ممکن است با دو اتفاق زیر مواجه شوید :
.
الف ) پس از خارج کردن بازی از حالت فشرده ، امکان این که بازی و تمامی فایل های نصبی مشاهده شود وجود دارد ، که شما به راحتی به مرحله نصب بازی قدم خواهید گذاشت .
.
ب ) اما گاهی اوقات بازی شما برای اجرا نیاز به CD یا DVD مادر خود را دارد که ما برای این مشکل از فایل ها Image گرفته و بعد از فشرده سازی در سایت قرار داده ایم . پس از خارج کردن فایل از حالت فشره ممکن است با پسوند های .ISO ، .MDS ، .B6T ، .DMG ، .IMG ، .Bin و پسوند هایی که تا حالا با آن ها آشنا نشده اید مواجه شوید که برای اجرا چنین پسوندهایی نیاز به نرم افزار هایی می باشد که درایور مجازی ساخته و فایل بازی را در آن اجرا کند ، نرم افزار هایی همچون Alcohol 120% ، Daemon Tools و … که آخرین ورژن آن نیز در سایت آریا دانلود قرار گرفته است .
.
پ ) راهنمای استفاده کردن از این گونه فایل ها به این صورت است که شما ابتدا نرم افزار خود را نصب و پس از کرک نمودن آن ، نرم افزار را اجرا کرده و در قسمت تنظیمات برای خود یک درایور مجازی بسازید ، البته اغلب این نرم افزار ها خود یک درایور مجازی پس از اجرا می سازند ، برای اطمینان از ساخت این درایور به قسمت My Computer سیستم خود رفته و قسمت Devices With Removable Storage را مشاهده نمایید ( قسمتی که درایور CD-Rom یا DVD-Rom وجود دارد) در صورتی که یک درایور دیگر به آن قسمت اضافه شد می توان اطمینان حاصل کرد که این درایور مجازی ساخته شده است ، حال برای اجرا نمودن فایل بازی ابتدا روی درایور مجازی کلیک راست نموده و Mount Image ==>> Open را انتخاب کنید سپس آدرس محل فایل را داده و فایل اصلی را روی درایور مجازی Open کنید . اکنون می توانید مراحل نصب را آغاز نمایید.
.
———————————————————————————————————————————————————-
۳ ) پس از نصب برنامه ممکن است با خطا هایی مواجه شوید که در این بخش با چند خطا رایج در اجرای بازی ها شما را یاری می کنیم .
.
الف ) خطای openall32 :
اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید .
.
ب ) خطای d3dx9 :
اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید . ( در هر بازی Direct X مورد نیاز آن بازی وجود دارد )
.
پ ) خطای orginal disk not found. please sure the orginal disk is inserted into a drive :
اگر با این خطا مواجه شدید ، دقت کنید که CD یا DVD بازی در درایور مجازی شما اجرا باشد و همچنین مطمئن شوید که کرک بازی را در محل نصب کپی کرده اید .
.
ت ) خطای xlive.dll :
چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید .
.
ج ) خطای ++C :
چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور ++C مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime را نصب کنید .
.
چ ) خطای Fatal Error :
این خطا مربوط به زمانی می شود که تنظیمات فایل .EXE بازی شما درست نمی باشد . برای رفع مشکل رو فایل .EXE بازی خود کلیک راست کنید و به قسمت Properties بروید ، حال روی Tab ، Compatibilit کلیک نمایید سپس تیک Run This Program In Compatibility Mode For را فعال نموده و بر حسب ویندوز خود قسمت پایین آن را انتخاب کنید . بعد از فعال نمودن تیک قبلی ، تیک Disable Display Scaling On High DPI Setting را نیز فعال نموده و روی OK کلیک نمایید . حال می توانید از بازی خود لذت ببرید .
.




:: برچسب‌ها: نقد بازي جنگ هاي صليبي(3) ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
where to buy jordans در تاریخ : 1393/2/5/am1 - - گفته است :
Look At This Site
where to buy jordans http://buyjordansoutlet.org


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ برای زمان نوجوانی بنده است . سال ها است به روز نمی شود . به دلیل مشغله های کاری سال ها است که مدیریت ای صورت نمی گیرد .

ايا از وبلاگ من راضي هستيد؟ايا در آن عضو شده ايد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات درباره ی همه چیز و آدرس hldvpsdk2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 21457
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com